Case Cirko: Miten tuotteistaa ja paketoida elämykset helposti ostettavaan muotoon?
Uuden Sirkuksen keskus Cirko on kesän alussa julkaissut Elämyspalvelun, joka on malliesimerkki hyvin tuotteistetusta tarjonnasta ja kokonaisuudesta, joka saa asiakkaan toivomaan niin suurta budjettia että kaikki esitykset olisi mahdollista hankkia juuri omaan tilaisuuteen. Heti. Välittömästi.
Cirkon Elämyspalveluun on paketoitu suomalaista parhainta nykysirkusta helposti ostettaviksi paketeiksi. Asiakas voi ostaa elämyksen muutamalla klikkauksella automatisoidun ostamisen prosessin ja avoimen hinnoittelun avulla.
Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia kysymyksiä:
- Miten Cirkon tuotepaketointi eteni?
- Millaisia osa-alueita palveluiden paketointiin liittyi?
- Mikä oli haastavinta?
- Oliko avoin hinnoittelu mutkatonta?
- Paukkuiko budjetti yli kipurajojen?