Case Espoo: Uudistettu tapa välittää kulttuurihyvinvoinnin palveluita
Espoon kaupunki pilotoi alkusyksystä Giglen kanssa uudenlaista mallia välittää kulttuurihyvinvointipalveluita: Artistien sisällöt tuotteistettiin yhteisessä työpajassa artistien kanssa ja siirrettiin digipalveluun helposti tilattaviksi kokonaisuuksiksi. Suoraan Espoon kaupungin omilta nettisivuilta.
- 100 % pilottiin osallistuneista säästi uudella mallilla työaikaa
- 87 % pilottiin osallistujista kertoi mallin helpottaneen palveluiden tilaamista paljon
Webinaarissa käsiteltiin seuraavia aiheita:
- Miksi Espoo halusi uudistaa tilaamista
- Miten uusi palvelu toteutettiin
- Uuden mallin ajansäästö ja hyödyt
- Kuinka helpottaa manuaalista työtä
- Kuinka tarjota palvelut helposti ostettavaksi
Keskustelemassa Giglen toimitusjohtaja, perustaja Inkeri Borgman ja erityisasiantuntija Elina Pulli Espoon kulttuuripalveluista.