Kasvuloikka-pilotti – Miten luovan alan yrittäjien myynti saatiin kasvu-uralle
Kasvuloikka-pilotti todisti, että luovan alan yrittäjä voi saada myyntinsä kasvu-uralle jo kuudessa viikossa. Lue, miten pilotti toteutettiin ja mitä siitä opittiin.
Autamme yrityksiä ottamaan kaiken irti omasta osaamisesta! Siirtymällä manuaalisesta digitaaliseen, kehität helposti tuotevalikoimaasi ja myyntiä syntyy kuin huomaamatta. Samalla säästyy aikaa ja voit keskittyä olennaiseen.
“Pienelle toimijalle on erityisen tärkeää, että Giglen palvelun takana ovat oikeat, helposti lähestyttävät ja ammattitaitoiset ihmiset, joiden kanssa yhdessä voidaan ratkoa eteen tulevia haasteita tuotteistuksen ja verkkokaupan suhteen. Yhteistyö on toiminut mainiosti välillämme!”
Vievätkö vähemmän tuottavat sisällöt liian paljon työaikaa? Säästä aikaa automatisoimalla rutiininomaiset tehtävät, kuten matkalaskujen tekemisen. Giglen digitaalinen työkalu antaa sinulle enemmän aikaa keskittyä asiantuntemuksesi kannalta tärkeisiin tehtäviin, kuten asiakassuhteiden rakentamiseen ja ylläpitämiseen.
Sisältöjen ja palvelujen tuotteistaminen on tärkeä osa onnistunutta myyntiä. Hyvin tuotteistetut palvelut helpottavat sekä sisältökokonaisuuksien suunnittelua että niiden ostamista. Digitaalinen työkalumme auttaa sinua tunnistamaan, mitkä palvelut vetävät parhaiten ja miten voit räätälöidä tarjontasi vastaamaan asiakkaiden tarpeita entistä tarkemmin.
Digitaalisella myyntimallilla voit kasvattaa myyntiäsi merkittävästi. Giglen työkalut tarjoavat sinulle mahdollisuuden esitellä palveluitasi laajemmalle yleisölle kustannustehokkaasti.
Digitaalinen läsnäolo tavoittaa potentiaaliset asiakkaat siellä, missä he viettävät aikaansa, ja voit tarjota heille sopivia ratkaisuja reaaliajassa. Näin nopeutat myyntiprosessia ja parannat asiakaskokemusta.
Palvelujen ostaminen ja tilaaminen helpottuu, ja voit löytää uusia asiakasryhmiä.
Kasvuloikka-pilotti todisti, että luovan alan yrittäjä voi saada myyntinsä kasvu-uralle jo kuudessa viikossa. Lue, miten pilotti toteutettiin ja mitä siitä opittiin.
Lisää myyntiä! -tapahtuma kokosi yhteen luovien alojen tekijöitä, jotka haluavat kasvattaa myyntiään ja tehdä liiketoiminnastaan aiempaa asiakaslähtöisempää. Tapahtumassa vallitsi inspiroiva ja eteenpäin vievä energia, kun lähes 90 luovan alan yrittäjää kokoontui keskustelemaan myynnistä, kasvusta ja liiketoiminnan kehittämisestä. Paikka täyttyi vilkkaasta keskustelusta, konkreettisista vinkeistä ja innostavasta verkostoitumisesta.
Rutiinit tuovat sujuvuutta ja turvaa, mutta voivatko ne samalla estää luovien alojen kehityksen? Kun taiteilijat ja luovat yrittäjät pohtivat työnsä arvoa ja taloudellista tulevaisuutta, onko aika kyseenalaistaa, miksi ’näin on aina tehty’ – ja mitä tapahtuu, jos uskallamme toimia toisin?