Uusimmat puheenaiheet
Ajankohtaiset uutiset luovilta aloilta, myynnistä ja markkinoinnista
Ajankohtaiset uutiset luovilta aloilta, myynnistä ja markkinoinnista
Olemme mukana kouluttamassa Suomen Yrittäjien pilottiohjelmassa, joka tarjoaa tukea ja työkaluja yritysten digitalisaation, kasvun ja myyntikunnon edistämiseen!
Mitä olisi hyvä ottaa huomioon digitaalisen palvelualustan valinnassa?
Teatterikeskuksella oli yhteistyön alkaessa tarve helpottaa ja kehittää kulttuurihyvinvointiin keskittyneiden palveluiden tilausprosessia sotesektorin ja omien jäsenorganisaatioiden välillä.
Stella Polaris käyttää yhtenä myyntikanavanaan Giglen ratkaisuun pohjautuvaa elämyskauppaa.
Ohjelmapalveluita tarjoavat tahot törmäävät usein digimyyntiin liittyviin haasteisiin.
Automatisoi aikaa vievät työvaiheet
Stella Polaris käyttää yhtenä myyntikanavanaan Giglen ratkaisuun pohjautuvaa elämyskauppaa.
Cirko halusi myös madaltaa kynnystä ostaa esittävää taidetta sekä luoda myyntikanavan, joka palvelee nykypäivän ostajien tarpeita. Tähän Gigle tuli apuun!
All Female Panel halusi tehdä ostamisesta helpompaa asiakkaalle ja myymisestä helpompaa heille – verkkosivuille integroidun Gigle-kaupan myötä tässä onnistuttiin.
OSIRIS halusi tehostaa esitysmyyntiä sekä laajentaa asiakaskuntaansa vakitilaajista myös yrityspuolelle sekä hoivayhteisöihin.
On tärkeää ymmärtää, miten kulttuuripalveluiden kehittäminen tukee laajemmin alueellista elinvoimaa ja luovien alojen kasvua
Mitä olisi hyvä ottaa huomioon digitaalisen palvelualustan valinnassa?
Gigle on käynnistänyt OKM tukemana OMA-hankkeen, jonka tavoitteena on kohentaa luovien alojen digitalisaation tasoa Suomessa
Kunnat ovat siirtymässä digitaaliseen kulttuuripalvelujen välittämiseen. Mitä pitää tietää sopivan alustan valinnasta? Entä kunnan roolista alueen kulttuurikentän elinvoiman tukijana?
Olemme mukana kouluttamassa Suomen Yrittäjien pilottiohjelmassa, joka tarjoaa tukea ja työkaluja yritysten digitalisaation, kasvun ja myyntikunnon edistämiseen!
Teatterikeskuksella oli yhteistyön alkaessa tarve helpottaa ja kehittää kulttuurihyvinvointiin keskittyneiden palveluiden tilausprosessia sotesektorin ja omien jäsenorganisaatioiden välillä.
Mitä, jos olisi sivusto, jossa sisällöntuottajat ja opetustoimi kohtaavat ja jonka kautta voi jatkossa löytää omalle ryhmälleen sopivia sisältöjä nopeasti ja helposti?
Giglen palvelu integroitiin Espoon kaupungin sivustolle, josta erikseen nimetyt hoivakodit ja palvelukeskukset pääsivät tilaamaan sisältöjä. Mallilla helpotetaan kaikkien eri osapuolten työtä.
Olemme mukana kouluttamassa Suomen Yrittäjien pilottiohjelmassa, joka tarjoaa tukea ja työkaluja yritysten digitalisaation, kasvun ja myyntikunnon edistämiseen!
Teatterikeskuksella oli yhteistyön alkaessa tarve helpottaa ja kehittää kulttuurihyvinvointiin keskittyneiden palveluiden tilausprosessia sotesektorin ja omien jäsenorganisaatioiden välillä.
Mitä, jos olisi sivusto, jossa sisällöntuottajat ja opetustoimi kohtaavat ja jonka kautta voi jatkossa löytää omalle ryhmälleen sopivia sisältöjä nopeasti ja helposti?
Giglen palvelu integroitiin Espoon kaupungin sivustolle, josta erikseen nimetyt hoivakodit ja palvelukeskukset pääsivät tilaamaan sisältöjä. Mallilla helpotetaan kaikkien eri osapuolten työtä.